sobota 26. března 2016

Jarní sezóna


 na zahradě zahájena.


Mám tuto dobu ráda.


Zahrada je ještě poklidná.


Možná tu náladu vyvolává i to, že na ni většinou pracuji sama. 


Můj muž mě hned na začátku vysvětlil, že je propagátorem permakulturní zahrady.
Nejdřív jsem si to musela najít na netu.
A její zásady mě oslovily.

 


Než jsem ovšem pochopila, že permakultura v podání manžela znamená:
"Ať si tu roste, co chce. 
Dokud se v tom dá chodit, nevšímám si. 
Reaguji, až se pralesem nedá projít".

noční můra mého muže
Nevadí mi to.
Vzala jsem to jako realitu.

 

Prostě si většinu práce udělám sama.
Ale i tak vedeme boj o podobu zahrady.

 

A občas jsem i úspěšná.


Mám první zeleninové políčko.

další kousek sportovní výbavy, který řádně využívám při práci na zahradě

A pořádně nakrmený kompostér. 


 Manžel mezitím upletl pomlázky na pondělí.


Život umí být i krásný.


Také si užíváte přicházející jaro?
A jak zvládáte dnešní blížící se změnu času?
Já obtížně:-(
Ale mezitím si užívám společnost našich dětí:-))
Mějte krásný den
Vaše I.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona