neděle 20. března 2016

DIY/ Občas

je život náročný.
Nechce se mi tu nějak stěžovat nebo hekat, takže to přejdu jenom touto poznámkou a budu doufat, že na nás čekají veselejší dny.

Víkend jsem věnovala dodělávkám.
 

Konečně jsem dokončila stojánek na své nejvíc nejdůležitější pomůcky.
Tohle všechno potřebuju mít neustále po ruce a nějak se rozmnožily.
Docela dost.
Ani se mi to do chudáka košíčku všechno nevejde.

 

Na podklad jsem použila kvalitní dřevo, které nám zbylo po darované španělské šunce.

 

Vybělila jsem ho a následně natřela barvou, kterou máme upravenou terasu.
Já vím, je to rozmařilé.
Ta barva byla fakt drahá.
Ale přivedlo mě k tomu hlavně to, že už ji máme doma - takže neutratím!!
A jednak má úplně stejný odstín jako naše vnitřní dveře a obložení.

 

Zbytek stojánku jsou sklenice od okurek, konzervy od ovoce a zřádlo pro kocoura( děkuji, Mikešku, že máš takový apetit)


Na začátku jsem si plánovala, že budou stříbrné, protože chci stříbrnou v pracovně použít jako 
 doplňkovou barvu.

 

Dokonce jsem je už i nastříkala,
 ale s barvou podstavce to vypadalo divně. 

Takže přišla na řadu bílá.
Zvolila jsem matnou.
A teď nevím, jestli to nebyla chyba.
No, uvidím.
Kdyžtak to zase předělám.
 

A k sobě jsem to připevnila tavnou pistolí.
Tedy původně to měla být oboustranná páska, jenže jsem ji nemohla najít.
A objevila se samozřejmě, až bylo vše hotovo.
Typické.


Tady už jsou věci roztříděné a hlavně přehledně pěkně po ruce. 

 

A košíček může uschovat zase jiné věci.


Pak jsem chtěla dokončit velikonoční věnec před dům.
 
 

Použila jsem korpus, který jsem vyráběla loni, když sousedé zmlazovali svou vrbu.


K tomu jsem použila háčkovaná vajíčka, o kterých si už nepamatuju. odkud je mám.
A přidala režnou stuhu, ze které jsem vyrobila dvojité mašle.
Tohle jejich takový rychlý fotonávod:


 Nůžky jsou použité pouze jako těžítko.
Celou mašli jsem svázala lýkem, kterým jsem ji přichytila i ke korpusu.
A lýko slouží zároveň jako dekorace.


A vajíčka jsem zase lepila tavnou pistolí.

 

A může dojít k výměně.

 

Zimní pryč.

 

A velikonoční zavěsit.

Uff.
A mám toho až nad hlavu.
Jdu odpočívat.
A vám přeju pohodový zbytek neděle i celého víkendu.
Vaše I.

2 komentáře:

  1. Šikovná jsi !!!! Ten věnec je úžasný :-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, za věnec jsem ráda, vymýšlela jsem ho snad týden, než jsem se rozhodla, z čeho bude.

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona