neděle 27. března 2016

Velikonoční víkend

je poměrně nabitý,

 

ale přesto si ho moc užívám.

 

Přijeli naši mladí, 

 

tak toho chceme stihnout co nejvíce.

 

Odkládali jsme kvůli nim návštěvu Radničního sklípku.

 

A dobře jsme udělali.

 

S nimi byl zážitek byl intenzivnější a mohli jsme se taky opět pochlubit, 

 

v jak kreativním městě žijeme.


Pokaždé mě to překvapí a potěší.


Tolik nápaditých lidí  v tak malém městě.

 

Jak se povede je všechny přesvědčit, 

 

aby se zúčastnili jedné akce, 

 

jednoho tématu, 

 

aby předvedli, jak si dané téma představují právě oni/ony?
Dášo, jsi neuvěřitelná!!!

 

A snad se i tradičnímu řemeslu na horách začne zase dařit. 



Také mě těší, že se daří zapojit snad všechny místní školy.


A dostat do galerie tolik malých návštěvníků.

 

Ale tady jsem ocenila, že jsme měli celou galerii jen pro sebe.

 

Byl to mile strávený čas. 

 

I když i umění umí unavit:-))

 

 A jak se daří Vám trávit sváteční čas?


Umění?
Práce?
Odpočinek?
 

p.s. můj malý příspěvek

Vaše I.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona