čtvrtek 17. března 2016

Zrušila jsem


 zimu.

Krásné, už opravdu jarní, slunečné počasí, které u nás panuje , mě inspirovalo.

 

Pryč s pozůstatky zimní výzdoby.

 

Umýt okna.

Do váz naskládat březové větve a větvičky.
 
 

Ještě štěstí, že sousedi pravidelně zmlazují svou vrbu, tak žádný stromek netrpět mým nájezdem.

 

A vymyslet velikonoční výzdobu.


Doma decentní.

 

Čím jsem starší, tím se mi víc a víc líbí kombinace bílé, dřeva, skla a kovu.

Takže bílá.

A venku veselá. 


Barevná.
Na přání. 

 

S kraslicemi v žluté.
Stejně jako žluté květináče.

 
 
Nejsou ty pryskyřičníky překrásné?

 

Ještě mě čeká upravit přední část před domem.
A připravit se na jarní sezonu na zahradě.


p.s. Ten krk se neuklidnit.
Takže další plány musí počkat. 

p.p.s. Já a moje čtyřicítka vám posíláme pozdravy.
Mějte se lépe a ať se vám vyhýbají virózy.


Vaše I.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona