neděle 13. března 2016

Neděle

Po včerejším šrumci jsme si dnes naordinovali pohodový den.
Nejdřív jarmárek, pak návštěva malé Kačenky, která už člověka dokáže zaměstnat, i když je to neuvěřitelně pohodové dítě ( asi stárneme:-)).
A večer dorazila kamarádka.
Všechno pozitivní události, ale i ty umí unavit.

Takže dnes klídek.

Dopoledne jsme zkontrolovali zahradu, jak přežila zimu a co nás (rozuměj MĚ)  čeká teď na jaře za práci.
Přidat další vrstvu barvy na mé budoucí stojánky na pomůcky do pracovny.

A po obědě výlet do Teplic, opět k Dvořákům. 
Tentokrát semínkový víkend.
Semínek jsme moc nepořídili, ale okouzlila mě malokvětá čemeřice. 


A také místní rekonstruovaná restaurace.

 

Nejen hezká.


Ale také milý personál.

 

A navíc umí uvařit kafe a dortíky mají také výborné.


Cestou zpět jsme se zastavili v Domaslavickém údolí.


Abychom zkontrolovali, jestli už roste medvědí česnek. 


Roste.


Tedy vystrkuje první lístky.

 

A na nás se usmálo sluníčko, které holému lesu dodává půvabnou atmosféru.

 

Doma nás čekaly závěrečné závody biatlonu. Maličko zklamání, že Gabče nevyšla ani jedna medaile, ale to je hold život. Zato životní mistrovství pro Björndalena musí člověk ocenit, i kdyby snad nechtěl.

Mějte krásný zbytek neděle.

Na mě čekají společenské hry.


Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona