středa 23. března 2016

Pracovní


tempo se mě (bohužel) ještě nějakou dobu týkat nebude.


Ale přesto mě pracovní povinnosti dohonily.


Asi se před nimi neschováme...
....chtělo se mi napsat "ani pod zemí",
ale pak mi došlo, jak je možné si to vyložit, a raději to ruším.
Tam se zatím schovávat nechci.


Takže jsem se zase prohrabávala dokumenty.
Doplňovala a vysvětlovala.
 Připravovala podklady.
Telefonovala a dopisovala.
Prostě doháněla resty.

Strávila jsem na tom zbytek včerejšího dne - 
a to jsem se konečně chtěla pustit do své nové KOŽENÉ!! kabelky -
a u počítače znova sedím už od sedmi hodin.

 

Ale má to jednu velkou výhodu.

 

Ráno bylo nebe podmračené, lehce mžilo a den začínal nepříliš optimisticky.
Než jsem s prací skončila, je tu jasno, svítí sluníčko.
A já se těším, že na chvilku vyrazím na zahradu.
Ráda bych začala čistit záhony od loňských pozůstatků.

A jak máte v plánu strávit dnešní den vy?
Vaše I.

1 komentář:

  1. Tak já mám o zábavu postaráno. Sedím na radě a pomalu, pomaločku se suneme k závěru.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona