úterý 22. března 2016

ŠITÍ / Jedna dětská souprava,

 

která si to zítra pošupajdí z domu.

 

Doufám, že spokojenost bude - u rodičů i miminka.


Deka má příjemných 80 x 80 cm.


 

Košík je prověřený co do materiálu, 

 

tak i velikosti.

 

Tady vylepšený venkovní kapsičkou a 

 

dvěma pohodlnými uchy na přenášení.

 

Balonek na rozvoj jemné motoriky mám moc ráda.

 

 Nejraději bych se s ním muchlala sama.

 

A přidala jsem mu poutko, aby se mohl zavěsit na postýlku, kočárek.
Nebo si ho za něj prostě nosit.
A poslední je mazlík/muchláček.

 

Z jedné strany je hebounký.
A krásně šustí.
(Škoda, že to z fotky není slyšet)

 

A na obvodu jsem na poutka použila různé druhy materiálů.
Aby bylo do čeho se zakousnout.
Nebo procvičit i hmat.
A za co se chytnout.

 

 Košík je chudák celý zkroucený pod tou velkou nadílkou, 

 

kterou jsem mu tam nastlala.

Tak šťastnou cestu.

Ilona



2 komentáře:

  1. Škoda, že nejsem miminko,hned bych se zachumlal do tak krásné deky a hrál si celý den s úžasnými hračkami. Ale zase kdybych byl miminko, asi by mi uniklo, že ses nechala inspirovat motivy pana Sýkory. A tohle symbolické propojení s Litvínovem je uchvacující. Moc se ti to povedlo.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za Tvé ocenění.
      Také doufám, že souprava udělá radost miminku i rodičům.
      A musím říct, že spojení s motivy pana Sýkory mi došly až posléze - a trochu se za to stydím:-)

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona