pondělí 21. března 2016

DIY / Břízky

už jsou zasazené.


Vymyslela jsem si, že místo nařezaných větví, které za chvíli uschnou a tím jejich život končí, zkusím zasadit břízku jako živou dekoraci.

 

Vyslala jsem manžela na výsypky a

 

dorazily k nám břízky rovnou tři.
Zasadila jsem všechny a budu je opatrovat, aby zakořenily.

 

Alespoň jednu bych chtěla jako zákrsek k dekoraci vchodu.


Už tam také vítá nás i návštěvníky.
Jen jí chci pořídit nějaké podnájemníky.
Vypadá chudák ještě smutně.
Nejraději bych vydloubla krokusy, které krásně kvetou na zahradě.

 

Ale spíš pořídím něco nového.
Dobrá záminka k návštěvě zahradnictví a nákupu dalších květin se vždycky hodí:-)
Jen abych toho nepřivezla plný kufr.
A s  dalšími dvěma břízkami zatím plány ještě nemám.

 

Ale ono mě určitě něco napadne.

A jak máte na Velikonoce nachystáno vy?
Slavíte?
Zdobíte?
Dodržujete nějaké tradice? 
Nebo si jenom užíváte blížící se jaro a pracovní volno?

Přeju Vám krásný zbytek pondělí
Vaše I.

2 komentáře:

  1. jEŠTĚ PŘED NEDÁVNEM TU KRALOVALA VÁNOČNÍ VÝZDOBA A JAKO MÁVNUTÍM KOUZELNÉHO PROTKU JE TU NOVÁ, KRÁSNÁ A SVĚŽÍ VELIKONOČNÍ. MOC SE TI TO POVEDLO A S TOU ŽIVOU BŘÍZKOU BYL VÝBORNÝ NÁPAD. UŽ SE TĚŠÍM NA POSEZENÍ NA TERASE SE SKLENKOU VÍNA. VELIKONOCE BUDOU URČITĚ HEZKÉ S BERÁNKEM I BEZ NĚJ. HLAVNĚ KDYŽ BUDEŠ V POHODĚ. TĚŠÍM SE NA TVÉ NOVÉ NÁPADY.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, když oceňuješ mé nápady a všímáš si změn. na sklenku vína na terase se těším jako nalé dítě. A když vyjd epředpověď, možná se dočkáme už o Velikonocích:-)

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona