pondělí 7. března 2016

Mám ráda..

..knihy.
Mám ráda vůni knihkupectví.

Ještě raději mám knihkupectví, která nabízejí posezení, kam se člověk může zakutat s nově objeveným kouskem a na chvilku se přenést do jiných světů.

zátiší se zbytkem nedělní bábovky

A stejně ráda mám také dárky.

 

No, možná, že dárky trochu vedou.

 

Ale když se povede,že dárkem je knížka, radost se násobí.

 

Tuto jsem dostala k svátku.

dostala jsem k ní i krásnou záložku

Milejší je mi i tím, že je od dcery a nečekaná. 
Nikdy jsem o ní nemluvila.

 

Je od Marie Doležalové.
Ano, od TÉ Doležalové, která vyhrála STARDANCE. 


A já si ji šetřím.
Chodím si ji číst jednou týdně do kavárny.
Přeji Vám krásný začátek nového týdne.
A když Vás potká krásný dárek, užijte si ho.
I.

1 komentář:

  1. I já mám rád knížky, ale v posledních letech málo čtu. Věřím, že se to brzyzlepší a v nejbližší době asi sáhnu po nádherné publikaci Tajemství Českého středohoří, kterou jsme dostali pod stromeček. Určitě tam na jaro najdu neodolatelný cíl pro jarní túru a budeme moci alespoň troch vyrovnat skóre používání těch nádherných pohorek Ilony mezi turistikou a jejich "nedůstojným huntováním" na zahradě.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona