čtvrtek 24. března 2016

Návštěva

Přijela za mnou neteř.
Hrozně jsem se na to těšila.


Čekala jsem na ni na nádraží a

 

 bylo to čekání milé.

 

Sluníčko už začíná mít sílu.

 

A snad i nabíjí pozitivní energií.

 

Bylo zajímavé nechat se obklopit prostorem, 
který tu byl v tu chvíli jen pro mne.

 

Návrat do civilizace jsme zahájily v kavárně v Sokolovně.
Nevím, zda bych si tam neměla vést detašovanou odpočívárnu.

 

Probraly jsme kde co, nechaly čas plynout.
A bylo nám dobře.
Jednak nás spojuje záliba v šití, 
kde ona je začátečník a já ta "zkušená".
A komu by nelichotilo být občas za vědoucí a moudrou.

autoportrét :-)
autoportrét :-)

A taky bylo příjemné jen tak plkat,
hledat zážitky, pocity a zkušenosti, které jsou nám společné.
Vzájemně se inspirovat.
Baví mě ty mezigenerační vztahy.


Ještě jsme stihly domluvit trochu práce.

 

A už jsme obě zase spěchaly do svých normálních životů.
Verčo, díky!


p.s. mám za sebou zkušební vzorek na beránka.
Musím ještě zapracovat na receptu.
A formu stále nemám.

p.p.s. dnes mám rande se svým mužem! A moc se na něj těším!

p.p.p.s a zítra přijedou děti! Hurá!!

p.p.p.p.s. a dorazily objednané látky.
Ale to si nechám na samostatný post.

A co Vám dělá radost?
A na co se těšíte ? 

Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Teprve na tvých fotografiích jsem si všiml zajímavých detailů našeho omšelého nádraží, děkuji. A dnes ráno, při čtení tvého blogu jsem si uvědomil, že jaro už je opravdu za dveřmi. Ptačí koncert je nepřeslechnutelný a na zahradě se předhánějí první nedočkavé květy sněženek, ocúnů a narcisů. Taky pažitka se činí a svádí závod s listy tulipánů. Netrpělivě čekám na první květ pampelišky, kterou sice na zahradě nerada vidíš, ale já ji mám za nejkrásnější kytku jara - v trávě září jako zapomenuté klenoty, které tu rozmařile rozházelo sluníčko.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. občas si uvědomuji, že teprve skrz objektiv si všimnu věcí, kolem kterých bych dříve jen prošla.
      děkuji za krásný a poetický komentář. I s těmi pampeliškami:-)
      I.

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona