sobota 12. března 2016

Jarmárek



Dnes mě čekalo první reálné střetnutí s mými potenciálními zákazníky.  Tedy střetnutí v zastoupení. Má pracovní neschopnost mě stále limituje,tak mě před zákazníky zastoupil ( a musím říct, že velmi zdatně) můj muž.

příprava nanečisto ještě doma

Naštěstí.
Protože já ráda tvořím, ale postavit se před lidi a zboží nabízet je pro mně noční můra.

velikonoční dekorace

Neumím to.
Trápím se u toho.
Sice umím předstírat, že jsem v poho, ale v poho rozhodně nejsem.

manžel v akci, sice vypadá, že jen tak postává, ale ve skutečnosti vede intenzivní rozhovor

 

Takže má účast byla jen částečná a ještě spíš v roli statisty.

Lidí proudilo dost a dost.

A musím říct, že mi to tak moooooooc vyhovovalo.

dílničky pro děti byly v obležení

Jsem moc ráda, že jsem do toho šla.
Jsem moc ráda, že všechny, kteří se u našeho stojanu zastavili a prohodili pár milých vět.
Děkuji všem, kteří mě oslovili s tím, že se jim má práce líbí.
Povzbudilo mě to.
A udělalo radost.
A mám chuť k další práci.

takhle vypadá náš stojan ke konci odpoledne

Takže DĚKUJU.

I za to příjemné opoledne v zámecké černé kuchyni.

A hlavně děkuji mému muži, že mi je tak vydatnou oporou.

Zase někdy a někde na shledanou.

sbaleno

Mějte krásný sobotní večer.

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona