pondělí 7. března 2016

Sukně..


.. jak má být.
Doteď jsem je mrskala jak Baťa cvičky. 
Jednu za druhou. 
Všechny vypadaly dobře, nosily se a sloužily do roztrhání těla.

Ale chtěla bych šít podle pravidel. 

 

POŘÁDNĚ.

 

S velkou dávkou klasické krejčoviny.

 

Doteď jsem si myslela, že šít umím.
A jen to zkouším podle pravidel, jde to ZTUHA.
Teda ztuha je velmi mírný výraz.
Prostě se pokazí, co se dá.

 

Čím hlouběji poznávám pravidla, tím víc mi dochází, jak nepolíbená základy řemesla jsem.
A vztekám se.
Zahazuju rozešité do kouta.
Hledám rady, kde se dá.
Znovu se chopím výzvy a bojuju.


 

A tak se snažím.


Ještě to není tak, jak by to mělo být.

 

ALE JEDNOU URČITĚ BUDE.

z ozdravného pobytu se vrátil můj mazlík
Mějte krásný den.

A pokud se snažíte dělat něco naplno a pořádně, nenechte se odradit neúspěchy, které na nás na cestě čekají.

Říkejme si spolu s Cimrmanem, že to jsem pouze slepé uličky, abychom věděli, kudy příště ne.

I.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona