pondělí 14. března 2016

Na cestách

Dneska ráno jsem se rozloučila s kamarádkou a každá jsme se vydaly opačným směrem.
Ona na Prahu.
My na Děčín.

Čekala mě další kontrola a tentokrát mě doprovázel i můj muž.
Snad jsem dopadla dobře.
Vždycky se z ordinace spíš vypotácím, než že bych vyšla s jasnou hlavou.
A dodatečně přemýšlím o tom, co bylo řečeno.
Tak proto ono snad.

Zbytek dne jsme věnovali tomu, abychom se alespoň na chvilku viděli s našimi velmi zaměstnanými dětmi.
A cestou zpět jsme nakoupili první jarní kytičky.

 

Krásné slunečné počasí, které u nás dnes panovalo, mě inspirovalo k myšlenkám na velikonoční výzdobu.


Ještě jsem stihla kytky přesadit. 
V noci má prý mrznout a sněžit. 
Tak to snad přežijí.

 

A stihla jsem přesadit i včera nakoupené bylinky.
Česnekovou pažitku jsem ještě neměla a raději ji zatím nechám doma.
A to je asi všechno, co dnes zvládnu.

 

Je zajímavé, jak mě někdy vyčerpá jenom cestování. A to jsem dnes nebyla za řidiče. A většinu cesty tam i zpět jsem prospala.

 

Možná, že jsou to ještě dozvuky minulého nabitého týdne.

Ať tak, či jinak, dnes už ze mne nic rozumného nevypadne.

Vy mějte pohodový večer.

Vaše Ilona











 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona