neděle 6. března 2016

Zima, nebo jaro

Dnešní procházka po zahradě.

Nevím, jestli se mám těšit na jaro, nebo se ještě radovat ze zimy.
 
Podle rostlin bych řekla, že jaro je definitivně zde.
  
Rybízy se rozhodly, že je na čase vyrazit.  

Ale mrznoucí ruce mě přesvědčují o opaku.
 
Skoro se bojím, aby všechny ty napučené keře a nedočkavé rostlinky nedostaly mrazivý polibek.

Snad bude příroda milosrdná a všechna ta krása bude mít možnost se nám předvést naplno.
 

Vždycky mě překvapí, co všechno mi na zahradě kvete:-)
 
 Podmáčený roh zahrady jsme  vyřešili jezírkem.

Zdá se, že špenát 
 
a mangold jsou nezničitelní.

Sedmikráska mezi jahodami.

Růže napučené, ale neostříhané

Také mladá meruňka se probouzí.
Na zahradu jsem vyrazila hlavně proto, že jsem si potřebovala v dílně  připravit základ na stojánek na všechny své pomůcky, které potřebuju k šití. 
Základem je kvalitní dřevěná deska, kterou jsme dostali spolu se sušenou kýtou.

A prázdné konzervy -
 
ty jsem nastříkala sprejem

zevnitř 
 
i zvnějšku.
 
Teď musím počkat, až uschnout a práce bude pokračovat.
 A na terase máme nový přírůstek.
I. si pořizovala nový nábytek do kuchyně a mně bylo stolu líto - to víte nostalgie.
 
Zatím provizorně, ale vypadá, že tu zůstane jako vedlejší dekorační či odkladní stolek.
A překvapivě sem zapadl.
 
Torzo kaštanového věnce - přidělávala jsem tavnou pistolí a nechtěly držet, tak přemýšlím, čím lepit. Průhledný silikon? Nemáte někdo zkušenost, která by mi pomohla? 
 
Vzpomínky na daleké cesty.

A chtělo by to něco teplého. Prosím jeden a půl lžíce cara zalít pod horní oučko a zbytek mléka.
 
Děkuji.

Pro dnešek padla.
Když jsme kupovali loni tyto pohorky, jedna z MNOHA otázek prodavače zněla, jestli mám v plánu je používat při práci na zahradě.
Můj muž na křesle mohutně poskočil a myslím, že se o něj pokoušel i infarkt. 
Z dosavadní zkušenosti konstatuji, že v poměru túry : zahrada jednoznačně vyhrává ZAHRADA.
Mějte krásnou neděli.
A ať vám příroda či cokoliv jiného udělá radost.
I.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona