středa 2. března 2016

francouzský šev


Hned, jak jsem ho uviděla, věděla jsem, že musí být můj.

 


Chudáček zničený.


To je ten správný kus, na kterém si vyzkouším francouzský šev.

 


Ne že bych si to nemohla vyzkoušet na nové věci.

Určitě mohla.

A bylo by s tím míň práce.

Ale takhle mě to asi víc baví.


Takže zatahat nitky.

 


Zašít švy a oentlovat

 
 


Ostříhat co nejvíce ke švu – prý se to časem člověk naučí na pár milimetrů – no nevím, zatím mi to tak nepřišlo.



Otočit naruby - tady vidíte význam úsloví pracovat na koleně:-)


A na hraně vnitřního švu prošít.

 
 


Tady je výsledek -

 

- svetřík je jako nový.

 

detail zadního dílu

 

detail francouzského švu 


Ještě chci něco udělat s délkou spodní, hedvábné části.
Ty cípatiny mě neberou .



Mějte krásný den
a ať se vám taky povede něco nového.
I. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona